3 maj 2017

POWRÓT DO PERSIAKA, TROCHĘ KLASYKI I PANI SHEPPARD, CZYLI PODSUMOWANIE MIESIĄCA | kwiecień '17


Zacznę od tego, że byłam pewna, iż w tym miesiącu mój wynik czytelniczy będzie bardzo słaby, a nawet najgorszy jak do tej pory, ponieważ prawie przez półtora tygodnia byłam na wycieczkach i innych wyjazdach, na których miałam ograniczony czas na czytanie. W dodatku szkoła dawała o sobie znać tym samym przypominając o tym, że do końca roku szkolnego pozostało niewiele czasu, jednak okazało się, że w kwietniu przeczytałam 15 książek i jest to jak dotąd mój najlepszy wynik w tym roku! Oto one:



1.       GRA W KŁAMSTWA | Sara Sheppard
★★★★★★★☆

2.       PRAWIE JAK GWIAZDA ROCKA | Matthew Quick
★★★★★★☆

3.       MAGNUS CHASE I BOGOWIE ASGARDU. MIECZ LATA | Rick Riordan
★★★★★★★★☆

4.       CZERWONA KRÓLOWA | Victoria Aveyard
★★★★★★★★★

5.       RYWALKI | Kiera Cass
★★★★★★★★☆

6.       ELITA | Kiera Cass
★★★★★★★★☆

7.       PRZYGODY SHERLOCKA HOLMESA | A. C. Doyle
★★★★★★★★☆

8.       JEDYNA | Kiera Cass
★★★★★★★★★

9.       CUDOWNA PODRÓŻ | Selma Lagerlof
★★★★★★★☆☆☆

10.    PRAWDODZIEJKA | Susan Dennard
★★★★★★★★★

11.   BEZCENNY | Lauren St John
★★★★★★★☆☆☆

12.   HARRY POTTER I PRZEKLĘTE DZIECKO | J.K. Rowling, Jack Thorne, John Tiffany
★★★★★★★☆☆☆

13.   ZAGUBIONY HEROS | Rick Riordan
★★★★★★★★★

14.   PRETTY LITTLE LIARS. NIEWIARYGODNE | Sara Sheppard
★★★★★★★★☆☆

15.   SYN NEPTUNA | Rick Riordan
★★★★★★★★★




N A J L E P S Z A  K S I Ą Ż K A
Jest to dosyć trudny wybór, ponieważ w tym miesiącu przeczytałam kilka cudownych książek o tematyce fantasy dla młodzieży, w których się zakochałam, ale myślę, że moje serce najbardziej skradła książka „Syn Neptuna”. Tak długo czekałam na ten moment gdy powrócę do Persiaka z uśmiechem na twarzy i tak!, w końcu to się stało, a ja się nie zawiodłam!


N A J G O R S Z A  K S I Ą Ż K A
Jeśli chodzi o najgorszą książkę tego miesiąca to jest to z pewnością „Prawie jak gwiazda rocka”. Przyznam, że rozczarowałam się i to bardzo, ale nie mam zamiaru się nad tym rozwodzić.



To by było na tyle. Czytaliście jakąś z wyżej wymienionych pozycji? A może macie zamiar?

4 komentarze :

  1. Wow, 15 książek! Gratulacje! Ty w kwietniu miałaś najlepszy wynik, a ja najgorszy - przeczytałam raptem dwie książki :/ Spośród tego licznego grona znam dwie - "Czerwoną królową", którą też przeczytałam w tamtym miesiącu i która bardzo mi się podobała oraz "Prawie jak gwiazda rocka", którą nie ukrywam tak samo jak ty trochę się rozczarowałam ;) Myślę, że po wszystkie pozostałe sięgnę, jeśli będę miała okazję, ale żadna nie jest moim must read, haha!

    OdpowiedzUsuń
  2. 15 książek niezły wynik. Brawo ;) do tego widzę ze wszystkie pozycje są godne polecenia. Idę przeczytać Twoje recenzje. Blog dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie. Życzę owocnego czytelniczo maja
    Pozdrawiam

    Czytankanadobranoc.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 5 k s i ą ż e k? JAK??
    Mogę tylko pozazdrościć!Pozdrawiam,urokliwosc

    OdpowiedzUsuń
  4. 15 książek? Świetny wynik! Mi się taki zdarza bardzo rzadko 😔

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Bardzo się cieszę, że przeczytałeś mój post! Jeśli Ci spodobał byłoby miło gdybyś zostawił po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeśli spodobał Ci się mój blog.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka