11 cze 2017

PODSUMOWANIE MAJA '17



Pamiętacie, jak w podsumowaniu ostatniego miesiąca pisałam, iż miałam dużo wycieczek i jeszcze więcej nauki? W maju te dwie rzeczy się potroiły pod względem ilości. Maj, to taki piękny miesiąc, że aż żal było mi go spędzać w domu, dlatego jego większość spędziłam poza nim. Natomiast jeśli chodzi o szkołę to maj był tak naprawdę ostatnim miesiącem na poprawienie ocen, aby uzyskać bardzo dobrą średnią. Byłam taka zabiegana, że przeczytałam tylko 7 książek (z czego 4 w weekend majowy, więc..).
Olimpijscy Herosi oraz książki, po które sama bym nie sięgnęła opanowały mój czytelniczy maj!






1.      MOJE SERCE I INNE CZARNE DZIURY | Jasmine Warga
★★★★★★★★★

2.      SKĄPIEC | Molier
★★★★★★☆☆☆☆

3.      ZOSTAŃ JEŚLI KOCHASZ | Gayle Forman
★★★☆☆☆☆☆☆☆

4.      ZNAK ATENY | Rick Riordan
★★★★★★★★☆☆

5.      IGOR | Barbara Ciwoniuk
★★★★★☆☆☆☆☆

6.      DOM HADESA | Rick Riordan
★★★★★★★☆☆☆

7.       MLEKO I MIÓD | Rupi Kaur
★★★★★★★★★




N A J L E P S Z A  K S I Ą Ż K A

Co do najlepszej książki tego miesiąca wahałam się pomiędzy dwoma pozycjami, ale finalnie za najciekawszą lekturę uważam "Moje serce i inne czarne dziury". Bardzo mi się  podobała, z resztą jeśli chcecie się dowiedzieć dlaczego zapraszam do mojej recenzji tej właśnie książki.

N A J G O R S Z A  K S I Ą Ż K A

Zdecydowanie "Zostań jeśli kochasz". Nie, nie i jeszcze raz nie! Kompletnie mi się nie spodobała. Nie będę się tutaj rozpisywała, bo nie chcę ponownie zamienić się w bombę, ale niebawem na blogu pojawi się jej recenzja (tam już wybuchłam!), więc już was zapraszam.


A Wam co udało się przeczytać w maju?

5 komentarzy :

  1. To na prawdę bardzo ładny wynik, zwłaszcza kiedy jest mało czasu. :)
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik! U mnie w maju słabiutko, tylko dwie książki :(
    Zostan jeśli kochasz - zdexydowanie nie mam na nią ochoty!!

    Pozdrawiam!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość spora ilość książek jak na jeden miesiąc :D
    Obserwuję i jednocześnie zapraszam! <3
    http://bookcaselover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też przeczytałam w maju tylko 7 książek, bo także musiałam biegać i poprawiać oceny :D

    http://pomiedzyrozdzialami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wyniku 🙈 Ja przeczytałam tylko 3 😅
    Zapraszam do mnie ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Bardzo się cieszę, że przeczytałeś mój post! Jeśli Ci spodobał byłoby miło gdybyś zostawił po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji jeśli spodobał Ci się mój blog.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka